Adaveannesii Arnica tesla Kulanan var mı almayı düşünüyorum ama çekimi sonradan yavaşlıyor yazmışlar doğrumu
NoOne Adaveannesii kullanıyorum, gayet memnunum. bütün süpürgelerinki belirli bi zamandan sonra azalır sonuçta öyle bi çekim gücü vardı ki halı yıkama makinası gibi cebelleşiyodum resmen. Azalması iyi oldu yani
simosum Adaveannesii ben kullanıyordum çeyizime almıştım. Yaklaşık 3 yıldır benimleydi fakat ilk 1 yılda turbo başlığının tekerleği kırıldı uyumlu başlık aldım asla uyum sağlamadı fantom aldım hep onunla süpürdüm sonra sattım başka aldım. Evet sesi az süpürmesi çok güzel fakat başlığının tekerlekleri için dikkatli kullanmak lazım ben hızlı yapayım diye sert kullandığım için belki öyle kırmışımdır
Alpler2020 4-5 yıl oldu kullanıyorum çok memnunum çekim gücünde hiçbir azalma olmadı çok kuvvetli çwkiyor tavsiye ederim
Buusra1 Ben kullanıyorum 3 yıldır. Premium olanı çok memnunum yavaşlama falan yaşamadık. Annemde ablamda kullanıyor onlarınki daha eski onlarda da öyle bir sorun yok ama memnunuz hep sessiz olması da ayrı güzel