Canım bırak kucagında uyusun ben ıkı bucuj ay kucagında uyuttum bazen yemek yerken bıle kucagımdaydı cunku asırı kolık bı bebekte krıze gırıyodu heo ayyy kucaga alıstırmıssın derlerde umursamazdım cunku cocuk aglıyo sonea zaten sen ıstesende o kucagında uyumaz suan zoe tutuyorum ayagımda sallıyorum bazen kucagıma alıyorum ıtıyo eklerıyke ama kolık bebek anne kokusunda huzur sakınlık bulur demıstı dıktoeum olabıldıgınce ten teması kurdum