Cennet70 kaşık biberonla verin sık sık gün içinde az da olsa içsin. Her şey normale dönüyor aslında siz olumlu düşünmeye çalışın. 3,5 aylıkken başladı atak dönemi tek memeyi reddetti diğerini de ayakta emziriyordum , oturunca istemiyordu , reddettiği memeyi yatarken vermeye başladım vs derken yavaş yavaş normale dönmeye başladık, zor ama geçecek⭐️