Ben sıcak su kaynatıp bırakıyorum nemli oluyor bide kalorifer peteğinde su koyulma yeri var oraya su koyuyorum bol bol ama oda içi nem 36 olarak gösteriyor 40 ve 50 arası olması gerek diye biliyorum başka nasıl nemlendirilir ? Nemlendirici almayı düşündüm ama kesin çözümmü bilemedim siz neler yapıyorsunuz önerileriniz nedir ?