OzlemCann Kizlar cok perisanin dolunsalar aglayacam yurtdisinda yasiyorum bebegin 4 bucuk aylik 1 bucuk yasindasa oglum var grip olmustu ondan gecti bebisede cumartesi pazar gününden beri ökyürüyor bebegim pazartesinden beride atesi var burnu bi tikali bi akiyor burda öyle istedigin gbi cocuk doktoruna gidemiyorsun ev doktoru yazmasi gerekiyor herneyse pazartesi doktora gittik virus dedi ates dusurucu fitil ve burun sprayi yazdi eve yolladi dün hala gecmeyince tekrardan goturdum cocuk acile yolladu gittik onlarda virus dedi fitile spraye devam dedi ya bnm cok canm skliyor yavrum.cok kotu öksuruyot 😔😔 ateside cikiyor emmek istemiyor miz miz fitil etkisi gidince cocuk gözlerini acmaya dermani kalmiyor kizlar böyle kucuk bebeklerde yasadinizmi bu durumu ?? buyuk oglum 1 yasina kadar hic hasta olmamisti o yuzden tecrübesizim 😔 doktorlar tahlil bile yapmiyorlar
Ysmndnz_ OzlemCann bizimki de 3 gündür öyle 2,5 aylık bugün hastaneye yatırdılar maalesef nefes alamıyor bogaz balgam dolu öksürmekten beslenemiyordu . Dün kakası balgamlı geldi bugün sabahta idrar koyu turuncu vücut susuz kalmış. Sabahtan beri antibiyotik vitamin serumları gıda serumları nefes yollarını da açtılar çok şükür Şuan kolunda serum bebek arabasında baygın yatıyor rahatladı bebeğim
Ozlem2904 OzlemCann geçmiş olsun, bulabilirseniz kemikli et suyu yapıp için beni hemen topladı oglumada sutumden geçti. 2 gün önce bizde onu acile götürdük 38.5oldu ateşi boğazi kızarmış hafif öksürüğü vardı sadece emiyodu biseyde yemedi (11aylik). Burnunu temizlemeniz çok önemli 2 saatte b temizleyin 4ay ek gıdaya gecmemissinizdir eğer geçtyseniz tereyağında pekmez ilitip icirebilirsiniz boğazlarini yumusatir
yumurtam OzlemCann çok geçmiş olsun İNŞALLAH 🌺Anne sütü alıyorsa sık sık emzirmeye çalışın, anne sütünün de ateş dürücü etkinliği var. Onun dışında çok kalın giydirmeyin, ılık duş aldırabilirsiniz. Calpol vermiştir herhalde doktor diye düşünüyorum ama sadece fitil mi verdi? Hangi ülke? Acil şifalar diliyorum
Ftmblg Sarımsak yiyin bol bol ve emzırın. Buyük çocugunuzada yedirin sarımsak. İnşallah hemen iyi olurlar
Annevebebek34 Doktor virüs dediyse biz ne gibi yardımcı olabiliriz ilaçlarını ver ılık duş aldır yani
OzlemCann Annevebebek34 virus dedi ama 4 gundur ates var yani fazla ilgilenmiyorlar yani nebiliyim hani yavas yavas iyi olmasi gerekmiyormu bu kdr ates daha cok kucuk cok uzuluyorumm neden böyle ters cevap verdiniz acaba belki fikirleriniz vardir diye sordum ben 😐
yumurtam OzlemCann anladım, elleri ayakları soğuk diye çok giydirmeyin olur mu ateşi çıkmasın, eklem yerlerine soğuk olmayan ılık suyla ıslatıp havlu koyabilirsiniz, sürekli fitil yerine calpol niye verilmiyor anlayamadım. İNŞALLAH çarçabuk atlatırsınız🌺