homosapiens Randevu bulamadım ortalıktada salgın var hastaneye acile sokmak istemedım kızımı suan huzursuzluk yok ama gobegı ve sırtı böyle basına gelen var mı
Eyug homosapiens 2.ay aşısı sonrası benim bebeğim de de oldu aynısı hafif bi alerji dedi dr ilerlerse artarsa götür demişti. Sizde takip edin bnce çok geçmiş olsun
Minigimm1 homosapiens benim kızımın göbeğinde de buna benzer kırmızı benekler çıkmıştı antep fıstığı yedikten sonra, cildiyeye gitmiştik biz alerji demişti antibiyotik krem kullandık geçti
homosapiens Eyug kızım 22 aylık yakın zamanda aşısı yok yani degısıl bıseyde yeemdı gece ustunu ortmez sıcaktan oldu desem
homosapiens Minigimm1 tesekkur ederım, degısıkte bısey yemedı paketlı bısey vermedım ama takıp edecegım
Minigimm1 homosapiens anlıyorum bizim ilk yediğinde olmuştu fıstığı çokta seviyor şimdi olmuyor ama hamdolsun , sizin ki farklı bir şey yemediyse acaba deterjanınız falan mı değişti belki öyle şeylerden olmuş olabilir
Bebegimm1 homosapiens isilige cok benzettim ilik suda yikayin ince giydirin eger gecerse sicaktan olmustur
Melissamom homosapiens alerji gibi ama yemekten değil diyorsanız acaba giysisine farklı bir deterjan ya da parfum gibi bir şey sürülmüş olabilir mi?
homosapiens Minigimm1 şampuan deterjan aynı şuan sadece farklı olarak gece yatmadan once verdıgım gece maması var belkı o yaptı ılerlemesın de korktum bı an
Eftelya-29 İki gün önce kziiminda oldu ertesi güne geçti farklı bişey yemişti ama benim.kiz ya da ilaç filab kullanıyorsa da olabilir yüzü gözü siserse doktora götürün sismez geçer büyük ihtimal
Erdemalp homosapiens egzamada olabilirmi atopik egzama. Cunku oda boyle basliyor ve cok fena kasiniyor. Kardesimde var ordan biliyorum.
Erdemalp homosapiens egzama oyle oluyo umarim degildir zor bi hastalik. Bi an once doktora goturmelisiniz
Mehmetmoms El ayak hastalığı olabilir bu ara çok yaygın vücutta döküntü oluyor ateş olursa doktora gösterin bence