6.5 aylık bebeğim var , sadece anne sütü alıyordu birde ara ara ek gıdalara başlamıştık , işe başlayacağım için mamaya da alıştırmaya çalıştım ancak istemedi bende vazgeçtim son 1 haftadır grip oldu , bianda memeden kesildi ,şuan emmek istemiyor, mama istemiyor ek gıda istemiyor açlıktan uyuyamıyor ama bi türlü karnını doyurmuyorum . Çok çaresiz kaldım aynı durumu yaşayan var mı nasıl bi yol izlemeliyim ? Şuan gribi düzeldi ama halen aç , açlıktan 1 saniye bile durmadan ağlıyor 😭