Slncnr 25 aralıkta doğdu 4ocakta doğması gerekiyodu çok huysuz gece sürekli beşiğinde ayağı kalkıyo ne gece ne gündüz uyku yok atak haftası mı?
Eegulsum Bende şurada durup dinleyeyim bende internetten bakıyorum ona göre atak hasfatsjndagim diyorum ama ciddi ciddi bilen olursa bende merak ediyorum ne zamn bitecek diye