sacmalamayten1 Kizlar bebegim 7 bucuk aylik ayaklarini basmiyo yani basmak istemiyo yurutec alsam faydasi olurmu surekli oturtmak yatirmak istemiyorum biraz yurumeye alissin istiyorum
yasacmalamalo sacmalamayten1 bacım bence yürüme arkadaşi al yürütec çok zararlı artık doktorlar onermiyor ha diceksinki biz kullandık ne oldu bişi olmadı o zmanki devirle şimdiki aynı degl ve o zmanlar bilinmiyordu zararlari
Elifinilki sacmalamayten1 Benim oğlumda 7 ay 17 günlük oldu biz neredeyse 1 aydır falan kullanıyoruz faydasını gördük yürüteç olmadığında yürütmeye çalışmak istediğimizde adım atıyor
ada_21 sacmalamayten1 ben yürüteç almasaydım kızım daha erken yürürdü bence almayiin yürüme arkadaşı olabilir ama
sacmalamayten1 yasacmalamalo bende yurume arkadasi istiyodum ama ayaklarini tam basmiyo onu kullanamaz gibime geliyo
05072022 Ben 4,5 aydan beri koyuyorum çünkü kucakta durmuyordu şu an 7 aylık maşallah her yeri talan ediyor ben bir sıkıntı görmedim bu konuda kendimi hic kasmadim bebeğimin isteklerine göre harekettim bence sizde deneyin
sacmalamayten1 05072022 ayaklarini tam basmiyor ya o konudan dolayi korkuyorum kambur falan olur mu diye
yasacmalamalo sacmalamayten1 beklemeniz gerekiyor o sırada kendisi tutunup koltuklara kalksın tutunarak yürusun ben 9 bcuk aylıkken aldım yürüme arkadaşi o zaman alistirdim 3 ay snra yürüdü şükür yani elinden tutup.yurtmye calisin
05072022 sacmalamayten1 zamanla basar bizimde öyleydi tabi o zman küçüktü yine de siz bilirsiniz tabi en iyisini annesi bilir bizmki asla kucakta durmak istemiyordu
05072022 sacmalamayten1 ben ilk zmanlar sırtını küçük yastıkla destekledim kendi dik durmaya başladığı zman yastığı çıkardım