Kucukkalbim Kızlar bebeğim 5 aylıkken tadımlara başladık şuan 6 aylık doktor kontrolüyle verilmesi gereken gıdaları sırasıyla denedim ek gıdaya alıştık fakat 2 haftadır bebeğim ne mamayı nede anne sütünü kabul etmiyor uykusunda deniyorum yine almıyor içiremiyorum ne yapmam lazım cidden çok üzülüyorum kaşıklada olmuyor ve ne yapmalıyım çarşamba günü dr gitcez daha 3 gün var bu durumu yaşayan varmı nasıl baş etmeliyim önerilerinizi bekliyorum...
Nhlkbr Benim oğlum ne emzik ne biberon hiçbirini almadı. Çalıştığım için bakıcıya bırakıyorum yarım gün. Kaşıkla zar zor alıyor malesef
Kucukkalbim Nhlkbr Çok can sıkıcı bi durum aç olduğu halde yemiyor uykusunda besliyorum umarım geçici süreçtir.Sizin bebeğiniz kaç aylık nasıl besliyorsunuz