Oğlum 20 aylık, geceleri cogunlukca uyanmaz , uyanırsa bazen 1 kere kalkar yani sanslıyım bu konuda bu cok uzun zamandır böyle , fakat uykuya muhakkak emerken geçmek istiyor, kendini sallattırmıyor bile illaki emerken uyucak , hem ogle uykusuhem gece uykusunu emerken yapıyo, daha sonra yatıyorum cok guzel uyuyor ama artık memeyize kesmek istiyorum , bugun yara bandı yapıstırdım uf olmus dedim aglama krizine girdi en son dün gece uyurken emmişti sabah uyanınca vermemiştim ve yine ogle saati gelince uyku vaktinde aramaya basladı, aglama krizine girdi yok diynce yine verdim , biliyorm vermemek lazım ama dayanamıyorum krize giriyor tek basımayım ne yapıcagımı bilmiyorum