linaninannesiiii Kızlar selam 15 aydır adet olmuyorum . Emzirdiğini için herkes normal olduğunu söylüyor sizce doktora gitmeli miyim . Stres yapmak istemiyorum ama yavaştan endişe ediyorum artık .
yasacmalamalo linaninannesiiii ben olmadığım her ay test yapıp.kan verdim sen iyi beklemisssin 8.ayimda oldum
Ayseaselinannesi linaninannesiiii emziren anneler geç oluyo diyolar ama kişiden kişiye de değişiyor bu durum bende 3 ay oldu doğum yapalı henüz olmadım. Doktor kontrolüne gittiğimde sordum daha olmadım dedim. Çok normal dedi bi problem yok dedi. Ama seninki baya olmuş doktora git canim