Y-A-Annesi Kızlar kusura bakmayın bir şey sorcam afedersiniz vajinanın içinde tomurcuk şeklinde görüntü var siğil tarzı değil ona eminim bu normal mi. Arkadaşım o olur cinsellikte zevk için olur demişti ne bilem tuhaf geldi bana
elmaliturtam Y-A-Annesi bende hamile iken olmuştu çok korkmuştum hemen doktora gittim mantar demişti örnekte almıştı çok şükür bir şey çıkmamıştı ilaç tedavisi ile geçmişti. Birde sulandırılmış sirke ile sil demişti.
Y-A-Annesi ikizannesi4242 şimdi allahtan bir randevu bulabildim içim rahat olsun diye aldım da burdan da sorayım dedim
Y-A-Annesi elmaliturtam hamile iken çok az vardı şimdi baya artmis ama kaşıntı vs olmuyor ki temizlenirken elimde hissetiim şans eseri gördüm yoksa hiç fark bile etmemiştim
elmaliturtam Y-A-Annesi benim de kaşıntı yoktu ondan korkmuştum hep duyuyordum mantar da deli gibi kaşıntı oluyor diye aklıma saçma sapan şeyler getirmiştim gram kaşıntım olmamıştı. Çok özür dileyerek söylüyorum ağda yaparken fark etmiştim bende şans eseri
elmaliturtam Y-A-Annesi smear testi yapıyorlar kulak çubuğu gibi bir materyal ile korkulacak bir şey değil merak etmeyin.
Y-A-Annesi elmaliturtam ya doğum yaparken de az vardı doktor niye bir şey demedi görmedi mi yani valla deli oldum şu an yine başa sarcam
elmaliturtam Y-A-Annesi normal doğum mu yaptınız aslında tedavi uygulaması gerekti gözden mi kaçırdı acaba.
Mrlcnbz Y-A-Annesi evlendiğimin haftası bende fark etmiştim bende de vardı doktor alttan muayene ile kızlık zarının parçası istersen alalım ama bi zararı yok demişti
Cansucan20 Y-A-Annesi ıkınmaya bağlı oluyor. Yani aynı şeyden mi bahsediyoruz bilmiyorum ama bende ilk gördüğümde çok korkmuştum. 3-4 parça et parçası gibi bi görüntü vardı.