Merhabalar. Kızıma 1 yaşına kadar ocean microfer demir ilacını kullandım. Şu an 20.5 aylık.Gecen gün kan verdik ve demiri çok düşük çıktı. Sanırım ocean yeterli gelmiyor bu durumda. Kullanıp memnun olduğunuz ve kabız yapmayan demir ilacı önerebilir misiniz 🙏🏻