Nazmer yaşadığımız şehirde alerji doktoru yok, en yakın Konya var.. 6.ayımızda doktorumuz duruma bakalım yönlendirelim dedi. İnanın aklımda duruyor o Konya’ya gideceğim muhtemelen.. çileği taze yediğim zaman sorun yaşamadık, reçelini de yiyorum vücudu tepki vermiyor. Ben e çilekten değil, parasetamolden olabilir.