eylul_veannesi Oğlum 36 günlük ilk muayenesinde zaman geçtikçe şişliği gider denmişti sıvı varmış ve bugün tekrar randevusu vardı doktor fıtık olabileceğini bu zamana kadar geçmiş olması gerektiğini ve çocuk cerrahına gitmemizi söyledi başıma gelen var mı