eylul_veannesi Oğlum 36 günlük ilk muayenesinde zaman geçtikçe şişliği gider denmişti sıvı varmış ve bugün tekrar randevusu vardı doktor fıtık olabileceğini bu zamana kadar geçmiş olması gerektiğini ve çocuk cerrahına gitmemizi söyledi başıma gelen var mı
seninananbirmelektioglum eylul_veannesi benim oğlumda da kasık fıtığı vardı doktor ele muayene ettiğinde bile fıtık olup olmadığı anlaşılıyor geçmiş olsun