Penye sütyen en rahatı onu kullanıyorum 6 aylık bebeğim ama o gün kardeşime sordum yarı dolgulu takıyorum hep taktım dedi sarkar ama o da hiç rahat değil emzirme döneminde denedim 1 gün bile duramadım sarkar dedi sarkacak bir göğsüm, de yok 80 beden çok küçük büyük gösteren yarı dolgulu mantıklı ama nasıl alışırım bilmiyorum kıyafetlerde de çok kötü duruyor ucu görünüyor evde tabi dışsrda takmıyorum büyük gösteren öneriniz varmı