queen_mom Kızlar herkese merhaba 13 gündür Kids’teyim. Bebeğimi emzirirken sütun bir kısmı dışarı akıyor normal mi sizce niye hepsini icemiyor
queen_mom gkbyza hadi ya 😞ilk başlarda böyle değildi iki gündür böyle ben de sütüm arttı hepsini icemiyor mu diye düşündüm