7aylık oğlum var doğduğundan beri hiç bir şekilde ne ayağımda ne beşiğinde sallayarak uyutmadım bazen emzirerek uyuttum bazen kucağımda ilk bir kaç ay sonrasında hep yanında yatarak uyuttum gece uyumadığın için bende sürekli onunla uyuyup dinlendim şu anda beşiğine alıştırmaya çalışıyorum hatta bir kaç kezde burda post açtım uyumuyor diye yaklaşık iki haftadır da baya alıştı beşiğinde uyumaya başarılı oldum yani gelelim asıl meseleye sallamadığım için herkes ya herkes sen bunu sallamaya alıştırmadın aslında sallasan çok rahat edersin kayınvalidemde bu beşiğine alıştırma süresinde alt katımda oturuyo bu arada bir çok kez yanına iniyoruz bebeğimle sürekli ayağında sallamaya çalışıyo hatta eşimin bebeklikten kalma tahta beşiğini bile denedi neyse beşiğine alıştırma süresinde kaç kez uyardım anne sallama bak beşiğine alıştırıyorum desteksiz uyusun oda bende rahat ederim yok ya o kadar ısrarcı ki hatta bi gün markete gidicektim bıraktım gittim geldim bide yeni uyanmıştı oğlum ayağında sallıyordu ben gelince yastıgı bi tarafa attı bebeğimi hemen aldı ayağından 🤷♀️sen bunu bir an önce ayağına alıştır gittiğin yerdede rahat edersin diyip duruyo görümcem de öyle her gördüğü yerde alıştırmadın bunu ayağına diyo kendi kuzenimde dahil ısrarla ayağında salla diyolar ya Allah aşkına burda milyonlarca anneyiz biriniz akıl verin yanlışmı yapıyorum artık kendimden şüphe ediyorum sallamıyorum diye ve bayada alıştı yatagına 🤷♀️🤷♀️