Begusunannesi Gebeliğinde x yada d gebelik kategorisinde ilaç kullanıp sağlıkla evladını kucağına alan var mı?
BenMathilda Begusunannesi kaynanam kullanmış bebek doğmuş ama malesef sonradan vefat etmiş doğum anamolileri varmis. Tabi kullanıp sağlıklı bebek alan da vardır kucağına
Begusunannesi BenMathilda mom da bir kaç kişi gördüm doğuma kadar gelen ama sonrası yok inşallah burada devam edip görürler yazımı 🙏
BenMathilda Begusunannesi sıkmayın canınızı eğer tek seferse ve ilk 3 aylık dönemde değilseniz risk daha azdır diye inanıyorum. Allah korusun
Begusunannesi BenMathilda malesef ilaç kullandığım süreçte gebeliğim oluştu.teşekkür ederim. Allahım hayırlısı neyse onu nasip etsin.