Esintos Yemin ederim aynısını yaşadım, seni emzik yapmış dediler, doymuyor bu çocuk dediler, birde sarılık oldu benim kızım o ara sarılık açlıktan olur dediler, ki meğer benimki açlıktan olandan değilmiş.. inan hepimiz yaşıyoruz. Her gün hüngür hüngür ağlıyordum ben. En son hepsini gönderdim şuan tek bakıyorum çocuğuma kendime geldim. Yalnız değilsin, gayet iyi bir annesin ve sütünde çocuğunu bak ne güzel beslemiş. Şuan bebeğinin sana seninde bebeğine ihtiyacın var. Eskiler doğurup bıraktıkları için bilmiyorlar. Üzülmemeye çalış, inan geçiyor bu süreçler…