Merhaba canım anneler 14 ay 18 günlük oğluşumun pişiğini bir türlü geçiremiyorum sizler neler yapıyorsunuz bu durumlarda , doktorada götürdüm kremler işe yaramıyor
Sudokrem
Bepantol baby
Hamazing
Anestol pomad
Hametan
Travazol
Zeytinyağı
Mısır nişastası bile denedim sonuç 0 siz neler önerirsiniz ?