Beyazlar gayet güzel kokuyorken renkliler makina biter bitmez çıkarıyorum sanki yıkanmamış ve saatlerce makinada beklemiş gibi kokuyor ne yapsam da geçmedi, yumuşatıcı milyonlarca denedim kokusu o kadar güzel olanlar var ki onlar da fayda etmedi, neden olur bu kötü koku acaba kızlar ne yapsam geçer