Busemertt Kiracıyım o yüzden sökülünce iz bırakmayacak bişey yaptırmam lazım tezgahın görüntüsü çok rahatsız ediyor biraz hor kullanılmış. Ben de kaplamak istiyorum ama basit durur mu sonuçta folyo. Yaptıranlar var mı ne kullanarak yaptınız ?
Zey-yus50 Busemertt bende sipariş verdim haftasonu kaplıcam bende ahşap tezgah istiyorum o yüzden denicem instagramda renklendirhayatini sayfası var bi bakın
lyl0742 Busemertt bende kiracıyım çok yaptırmak istedim babam iç ve dış cephe izalasyon ustası ancak bunun kullanışlı olmayacağını bir süre sonra sökmek durumunda kalacağımı söyledi çok heveslenmiştim ozaman boya ması rica ettim onunda bir çok zorluğundan bahsedince vazgeçtim 🥺
TheBaby Busemertt Canım ben 3-4 kez kapladım. Çokta güzel durdu orjina gibi. Dolaplarımla aynı tonda yapmıştım. Herkes bayılıyordu. Kaplama işide çok kolay. Yarım saatte bitiyor inanki biraz el becerein varsa tek başıma yaptım be hep. Bıçak değmeyecek onun harici sıcak çamaşır suyu vs asla zarar vermiyor. 2 yılda gidiyor temiz kullanırsan
anneyemektenevar Busemertt ben aldım hem tezgah üstü hem tezgah arası bakalım nasıl olacak denemedim henüz 😄
Busemertt lyl0742 tezgah gerçekten çok rahatsız ediyor İnan yemek yapmayı mutfakla uğraşmayı çok severdim içimden gelmiyor zoraki yapıyorum temizlesem de temiz görünmüyor eskidikçe değiştiririm ne bileyim 😕
Busemertt TheBaby yaa gerçekten mi. 2 yıl yeter de artar valla 😂 gri dolaplara ahşap kaplama nasıl olur peki sence yakışır mı pek bi seçenek yok gibi çünkü ?
Balanne_ TheBaby merhaba bende kaplama yapacağım kaplama yapmadan önce tezgahtaki derz dolguları çıkarmak gerekiyormu
TheBaby Busemertt Bende ahşap yamıştım. İnstagramda renklendirhayatını sayfası var ordan alın kağıtları çok kaliteli
ipekli Çok çok dikkatli kullanmak gerekiyor bıçak değmeyecek vs bence kullanışlı değil. Bir de illaki belli oluyor kenarlarda vs
Zeynep1903 Canım ben iki senedir kullanıyorum renklendir hayatını sayfasından almıstım cok memnunum ilk denememe ragmen güzel oldu. 🥰
Busemertt Zeynep1903 herkes ordan almış ben de baktım seçtim bile ordan alıcam inşallah çok teşekkür ederim ☺️
Zeynep1903 Busemertt urunlerı cok kalıteli, banyoyu da kaplatacagım kısmetse. Hatta bu sayfanın güvendigi bi kaplamacı var onun numarasını aldım büyük ihtimal ona yaptırırım. Cok guzel yapıyor adam kendimiz yapınca o kadar muntazam olmuyor haliyle 🤭
sarumi Ben tezgah arasi kaplama yapmistim cokta guzel oldu iki yila yakin oldu kullanıyorum hicbir sorun cikmadi silinmeside cok kolay