Merhaba herkese, artık çok yoruldum emzirmekten çünkü emzik olarak kullanıyor bu şekilde uyuyor gece sık uyanıyor emiyor doktor gece beslenmesini kes demişti yaşına gelince. Ama imkansız gibi bizim için meme vermesem kıyameti koparıyor gece yarısı yapamıyorum ev sahibi ve komşumla aramız yok sorun yaparlar. Gündüz deneyim diyorum uyumuyor ağlıyor en sonunda dayanamayıp veriyorum. Nolur bir çözüm söyleyin 😭
Babasında da uyumuyor zaten eşim pek yardım edemiyor sabah işe gidiyor o yol olmayack yani. Başka ne yapabiliriz kafayı yemek üzereyim 😫