M3838 benim bebeğim 6 aylıkken olmuştu ateş ve kusma vardı hastanede bulantı için ilaç verdiler ateş için de fitil yaptılar ama sizinki çok daha küçük, mutlaka hastanede olun çünkü ateşi bir anda artıyordu bebeğimin anne olarak çok panikliyordum. 2-3 günde toparlayacaktır zaten ama dediğim gibi gerekirse bir süre hastanede olun derim insan yalnızken panik yapıyor