Kızım 19 aylık artık bıktırdı meme emmekten bı bebek her dakika meme ister mi ya. Ağzında sürekli meme kelimesi anne meme meme mama oturuyorum sürekli üstümde artık ağlatacak derecede meme istiyo gece 50 kere uyanıyo emmek için belim kopuyo resmen. Bugün sadece yataktan kalkarken emdi 7 buçukta baya istedi kahvaltıdan önce vermedim dikkatini dağıttım. Bir kaç defa daha istedi vermedim şimdide öğlen uykusuna gitti o zaman istemedi normalde isterdi kalkınca isteyecek sersemlikle napıyım tamamen keseyim mi kesmeyim mi gündüz mü kesiyim gece kesmeyim mi inanın çok zor durumdayım hayatımın en büyük sınavı su memeyi bıraktırma olayı galiba içime çok dert ettim hiç bırakmayacak gibi hissediyorum. Üzülüyorum da erkenden keseceğim diye 2 yaşına kadar emzirmek istiyodum ama çok bunaldım artık beni anlayan çıkar umarım nolur fikir verin ben şimdi ne edeyim 😥