Selam kızlar 23 aylık bebeğim beş gündür aşırı huysuz hiç olmayacak şeylere ağlıyor,kendini yerden yere atıyor bize vuruyor sürekli tekme tokat.sürekli gezdirdik,hediyeler aldık,sevdik,kızdık hiçbişey fayda etmiyor.Geceleri çığlık çığlığa ağlıyor kucağımdayken inmek için ağlıyor indirimce niye indirdin diye daha beter ağlıyor sanki bizden befret ediyor artık işten eve gelmek istemiyorum hep evde yüksek sesle ağlama sesi var.iki yaş sendromu diyolar ama bu ne zamana kadar sürecek,dayanacak gücüm kalmadı bilen anneler yardımcı olur musunuz sanki hiç geçmeyecekmiş gibi.Acaba kişiliği böyle huysuz mu olacak o kadar neşeli,cıvıl cıvıl,kendi kendine oynayan,uykuları düzenli,etrafa kendini sevdiren bir çocuktu şimdi mutsuz,üzgün,sinirli bu durum beni çok üzülüyor.Bir de hamileyim karnıma öyle bir bastı ki kucağıma aldığımda ağlamasın diye sarılıyordum,sanki karnım aşağı düştü uzandım Allah a şükür bebek hareket etti artık bize de zarar veriyor çok çok mutsuzum