Merhaba kızlar 35 günlük bebeğim var ilk üç hafta annem yanımdaydı her şey çok güzeldi😂 daha sonra işe başladı eşim de işe başladı bebeğimle ben yalnız kaldık. Şöyle bir sorun var ki bebeğimiz tamamen temas bağımlısı uyuduğunda bir yere bıraktığımızda hemen uyanır sadece kucakta uyur onun dışında zaten uyanıkken sadece emiyor. Bu da gündüzleri hiçbir iş yapamamama onu da geçtim hiçbir şekilde yemek hazırlayıp yiyemememe neden oluyor. düzgün beslenemediğim için sütümün de kalitesiz olduğunu düşünüyorum 🥺döngüye girdim resmen… var mı benim gibi olan ne gibi çözümler buldunuz???😔