Ezgiakyol Kızım 11 aylık evolvia kullanıyoruz ama 2 numarası hiç bir yerde yok 3 kullansam bir sorun olur mu acaba
Uffsananebeslk Ezgiakyol Bebeğim henüz 3 aylık , mama da veriyorum ama belki yoğunluğu fazla gelebilir mesela 2 kasık yerine 1 kasık verirsiniz
Agshashahah Ezgiakyol evolvia kullanırken bebeğinizin kusmuğu kötü kokuyor muydu bu arada Carrefour sa da bulunuyor
Irmakmelegim Ezgiakyol 11 aylik 3 numara ya gecmeniz erken amazon dn bakın mamaya kızma sma comfort kullniyrm 3 numarasını getir mikrosbebebek hiç biruerde stok ta yoktu amazon dna 4 kutu birden aldım onlar gelene kdr 1 kutu eczaneden aldım mesela geçen hafta
lyl0742 Uffsananebeslk E bebeğin İnternet sitesinde mevcut eğer bulunduğunuz bölgede e bebek mağazası yok ise burdan temin edebilirsiniz mağazada da mevcut eğer var ise yakınınızda
Irmakmelegim Ezgiakyol internetten sipariş verin şimdilik başka bir markanın 400 gr olan mamasinı alın intrnettrn geldiğinde de yine evolvia devam edersiniz