snowflake Arkadaşlar benim 2 yaşında bebeğim var ve beni emmedi sütüm de kesilmedi doktorum prolaktin değerine bı bakalım dedi değerim 7.68 ne demek oluyor bu bileniniz varsa lütfen söylermisiniz😇
Gmze34 snowflake deger cok yuksek cikarsa emar istiyolar benim degerim yuksekti hamile kalmaya engel olmustu sonra dustu
Bugleminannesii snowflake değer çok yüksek değil kuzenimin değeri ne kadar bilmiyorum ama gebe kalmasini engelliyor diye duymuştum çocuğu olmuyor
snowflake Gmze34 sizin değeriniz kaç çıkmıştı normal değer kaç oluyor bı bilginiz var mı bizde bebek istiyoruz
Milagros snowflake bence değer normal benim ilk bakildiginda 23 falandı sınırı yeni gecmisti yani sizin normal bence.
Gmze34 snowflake benim hastenemin referans degerleri 4.79 - 23.50 enabiz dan referans degerlerine bak hastenenin ama normale cok yakin benim baya yuksekti