Merhaba05 bazı bebeklerde hiç ateş olmuyor bazılarında oluyor. Aşıdan sonra ateş olduğunda ateşi çok fazla artmaz yani mesela 38-38,5 u geçmez, hastalığın yaptığı ateş gibi değil aşı sonrası ateş. Gece biraz nöbette olun yani birkaç saatte bir kontrol edin, ateşi artmaya başlarsa ya da bebek çok huzursuzlanırsa mor calpol verin biraz, hemen etki edecektir ağrısını ateşini alır korkmayın☺️