Kızlar ben polikistiğim ve kanamam bitmiyor evlenmeden önce de bu şekildeydi şuan 9 aylık bebeğim var ve emziriyorum yine sürekli az az bazen yoğun kanamam var çok uzun süredir..dr um izinde ve geri dönüş alamadım eskiden kanamayı durdurmak için lisede falan hep progestan kullanırdım onu verirdi dr ama şuan emziriyorum kullanabilir miyim acaba,kullanan var mı aranızda 🧐