Ahsenmommii Hemen kötü bir şey gelmesin aklınıza. Bir iki kez mukuslu kaka bir şey ifade etmez, kan yoksa sorun yok demişti bizim doktorumuz. Bizim o günlerde yediğimiz cips bile yapabiliyormuş. Karbonhidrat ağırlıklı beslendigimizde de oluyormuş biraz takip edin bir iki hafta daha devam ederse doktora götürün. Bana da böyle söylemişti çocuk doktoru.