Eslem_lina Kızlar benim kızım normal mama içmiyor bende tahıllı mama yediriyorum. Hem emiyor hem tahıllı mama yiyor. Oda kilo aldırırmı acaba. Sanki kilo aldırmaz gibi geliyor bana
Kadriye123 Eslem_lina benimde biberon emiyor memeyide cok acikimca iciyor bende kasik mama vermek istiyorum 4 ay 4 gunluk doktora soracam veren varmi acaba 4 ayda
Sibellaa Kadriye123 kaşık mamaları 6 ay sonrası için uygun, vermemenizde yarar var. Hangi mamaları denediniz de bebeğiniz beğenmedi?
Kadriye123 Sibellaa aptamil sma verdim icmedi ama galiba biberon sevmiyor mamadam ziyada cunku emiyor
tczehra hiç denemedim bu markanın kaşık mamalarını alırken arkadaşım vardı aptamil aldırmıştı oğlumda sevince onunla devam ettim.