Ozge0125 zamanla geçiyor, bebek de 2 aylık olduktan sonra biraz daha toparlanıyor büyüyor, onun büyümesi de sizi rahatlatacak. Daha çok minik diye bişey olursa diye korkuyor insan. 2. Aydan sonra biraz daha toparlanacak ve her geçen ay daha da büyüyecek siz de rahatlayacaksınız