Merhabalar hanımlar
Çocuklarınıza hergun yumurta yediriyor musunuz?
Birde merketten aldığımız 0 nolu yumurtalara gerçekten guvenevilir miyiz?
Mahalleden bı abladan alıyodum ama onada çok talep var ayda anca 10 tane falan alabiliyorum.
Bugün marketten organik aldım 0 numaralı ama normal yumurtadan farksızdı tadı. Napsam bilemedim yardımcı olabilir misiniz?