Egeninannesiii22 Kızlar bu mamayı kullananlar yazabilir mi, 8 gündür bunu kullanıyoruz ama 8 gün öncede havuc tadıma başladık , havuc muhtemelen alerjik çıktı yine ama hala düzelmedi acaba mamadan mı diye düşünmeden edemiyorum, kakası mukuslu ve ishal hala
GULCE02 Egeninannesiii22 biz kullandık fakat bebeğim tadını sevemedi bu yüzden 1 ay tek içti oda kaşıkla verdım sanmıyorum mamanın yaptığını havuçtan şüpheleniyorsanız havuç tadımı yapmayın 3 4 gün felan vermeyin fakat farklı bir tadımda yapmayın bu süreçte zaten havuçsa Belli olur ama bizim alerji doktoru ishal ve mukus o kadarda önemli değil zamanla geçer dedi başka belirtiniz yoksa bunlardan korkmayın geçiyor zmNla
Egeninannesiii22 GULCE02 2 gün tadım yaptık 6 gündür sıkıntılar devam ediyo. Çok karminı agrıyo baya etkiledi yani açıkçası 6. Aya kadar beklemek istiyorum tekrar bi tadım icin. 5 ay 5 günlüktü ilk tadımda erken olduğu icin mi oldu bilemedim ama hala toparlanmaya calısıyo havucun etkisini :(
GULCE02 Egeninannesiii22 evet biraz ara verin havuça genelde alerjik bebekler 5.ayda ek gıdaya geçiyor bizde öyle yaptık tadımlara o ayda başlamıştık
Babygirlsmom Bizde aksine kabızlık yaptı. Tadını sevmediği için mama reddini artırdı o yüzden bıraktık.
Egeninannesiii22 Nebahat123 havuçta onlar oldu evet ama süt ve yumurtada egzama fışkırır tarzda kusma da vardı