Merveee3594 Benim de doğuştan boğızım da var 14 15 yaşındaydım fark ettiğim de dktr gitmiştim dktr dogustan herkesin olurmus kımsının gidermiş kımısının kalırmıs amelıyat dedıler ses tellerine yakın olduğu için korktuk yani zararı olur diye sımdi de gece oksurtuyor sanki bogazım balgamla doluymus gibi yeniden dktr gıdecem bakalım nolacak sizinki de geçer inşaAllah