VeraAnnesi benim 40 ım çıkmadan olmuştu ama yarım cm kadar kızarıklık hafif sıvı akıntısı vardı, doğumu yapan doktora söyledim fotoğrafını istedi, sonra antibiyotikli bir krem verdi onu sürdüm normale döndü. Ama 2 cm çok fazla geldi bana, belki operasyon bile gerektirebilir, benve mutlaka bir kadın doğım doktoruna görünün hemen