Arkadaşlar merhaba,
46 günlük bir kızım var. 17. Günden 44. Güne kadar aşırı bir gaz problemi yaşadık hatta 42-43 ve 44. Günlerde gaz öyle pik yaptı ki ne gecemiz kaldı ne gündüzümüz. Fakat 45. Gün sabah kalktık sanki hiç gaz yok gibi, bebeğim emdi ve uyudu, 2. Saat uyandı tekrar emmek istedi emdi ve yine uyudu, uyandığı aralarda hala ıkınıyor ama o eski çığlık çığlığa ağlamalar yok. Ana kucağına koyduğum gibi uyuyor, gazını kendisi çıkarıyor ve 2 gündür gün boyu böyle emiyor gaz çıkarıyor ve uyuyor. Gündüz 1.5-2 saatte bir gecede 3 saatte bir uyanıyor. Aniden böyle düzene girmesi korkutuyor beni çünkü emmediği her dakika uyuyor. Böyle olan var mı? Uyuyamadığı zamanları mı telafi ediyor acaba iyice paronoyak yaptı bu gaz illeti beni ….