Merhaba hanımlar, 20 aylık oğlum var aşırı düşkün memeye gün içinde açıp dayanıp yatıyor. Gece beraber uyuyoruz ona doğru yan yatıp açık büfe alacağım hiç bi türlü sırtımı dönmeyecağım. Zorlu bi süreç ne yazık ki.. aramızdaki bağı zedelemeden nasıl bırakabilirim.. ilk bebeğim doğduktan 15gün sonra kucağıma alıp emzirdim doyasıya severek emzirdim bu süreç bana da zor olacakken onu düşünemiyorum ama artık bende yıpranmaya başladım yardım edin bana naptınız