Ayseglx
Ben genel oldum üç gün hastahane kaldım tabi iki gece sarılık tedsvısı gördü bebeğim onu orda bırakmak istemedim eve döndüğümde iyiydim bir hafta içimde ayağa kalktım 10 günlükken bebeğimle çıktık dışarıya 8 günlükken de eşimin ısrarıyla çıktık dışarıya bebeği anneme bırakarak lohusa depresyonum hafiflesin diye yani ben kendim tercih ettim hiçte pişman değilim kolay geçti her şey 🤗