Sum_17919 40 I çıkana kadar günde 1 tl büyüklüğünde kaka yapıyorsa doyuyordur. Asla ama asla yetiyor mu yetmiyor mu diye düşünceye kapılmayın. Sütüm bol maşallah diyin bebeğim doyuyor diyin. Her annenin sütü bebeğine özeldir ne kadar ki onun midesi doymasın annesi? 😊 bebekler ilk 4 ay memede yaşarlar doysa bile anne kokusu ister, dünyaya odaklanma sürecinde korkar, güven ister. Bunların hepsi MEME den geçer ☺️ Emme içgüdüsünü tatmin etmek ister. Sakın emzik vermeyin bu sefer acıktığını anlamazsınız ve meme reddi yapar. Çevreye asla kulak asmayın ağlıyor bak bu çocuk doymamış diyenlere hayır doyuyor diyin. Mamayı yiyen her çocuk uyur çünkü mama=şekerdir. Şekeri yükselen küçücük bebek hemen uyur. Bu yanılgıya kapılmayın. 40 ı çıktıktan sonra günde toplam bezleri bir paket margarin ağırlığındaysa gene doyuyordur. Bebekler ağlar alışma sürecidir lütfen sütüm yetmiyor psikolojisine girip beyninizle sütünüzü eksiltmeyin. Süt yapıcı şeyler yiyim de bol olsun sütüm demeyin. Hiç bir yiyecek ve içecek süt yapmaz. Süt üretimi beyinle alakalıdır. Sadece yediklerimiz sütümüzün kalitesini arttır. Yüce rabbim fakirle zengine ayrı süt olmamasından dolayı herkesi eşit yaratmıştır. Bebeklerimizin bütün ihtiyacı bizden geçer. Umarım faydalı olabilmişimdir. Sağlıkla büyüsün inşallah 🙏🏻