Merhaba kızlar bana yardım edin bi. Binamızda sığınakta komşunun oğlu kuş besliyormus. Havalandırma vs yapilmjs elektriği nerden çekiyor bilmiyoruz. Üstelik sığınak iki tane ama binaca birini kullaniyoriz. Kuş beslenen yeri kullanamıyoruz. Bunu nereye şikayet edebiliriz yada etsek çözüm olur mu. ? İğrenç bı koku oluyor binada kimsede sesini çıkarmiyor ?