Kizlar 6 ay önce kimyasal gebelik geçirdim ondan sonrada bebek istiyoruz bir türlü hamile kalamadım . Acaba soğan suyu denesem mi söyle 1 hafta boyunca içsem mi diyorum .
Enfeksiyonum da var galiba yine başladı tekrar dan enfeksiyonum şüpheleniyorum zaten .
Bu enfeksiyonun da hamile kalamamada etkisi varmıdır acaba ?