İlk verdiğim zamanlar bizde de öyle oluyordu sonra daha fazla karıştırınca hiç olmuyor artık. Ve suyun ısısı da önemli çok ılık olmasın. Hatta sıcak suyla yapıp iyice karıştırıp ılıyınca da verebilirsiniz. Ama iyice karıştırınca posa kalmiyor normalde dairesel şekilde karıştırın aşağıdan yukarıya değil