kucukoglum_1 Kızlar merabalar ikinciye hamileyim 24 haftalık seker yüklemesine cagırdı doktorum sizce yaptırsam mı ılk gebeligimde yaptırdım bir sıkıntı cıkmadı bunda da yaptırmamayı düşünüyorum
mehmel54 kucukoglum_1 benim halamın da ilk gebeliğinde şeker çıkmamıştı ikicinde çıktı ne olur ne olmaz yaptırın derim ben
Noname21 kucukoglum_1 yaptırmayacaksan şekerin varmış farzetmek zorundasın Ben yaptırmamıstım ama sabah akşam ölçüyordum ona göre besleniyordum falan
burcuo kucukoglum_1 Bence de yaptırılmalı, her hamilelik aynı geçmiyor çünkü. Umarım güzel geçen bir hamilelik olur, hayırlı olsun 🌸
livanurvealpinannesi61 kucukoglum_1 ben 2 çocuğumda da yaptırmadım. Açlık tokluk şekerine baktırdım.normal çıktığı için doktor şeker yüklemesi önermedi. Açlık tokluk şekerinize baktırabilir siniz.