2 gece önce bebeğim uyurken agız dolusu cıkardı ne yediyse sonra o geceyi ara ara kusarak geçirdi. Ateş yok keyfi genel olarak iyi ama dünden beri kaka problemi var dün yapamadıgı için ağlıyordu. Sonra zeytinyağı içti yaptı. Sımdi de cıvık ishal gibi yapıyor ama yine kaka yaparken aglıyor .kustugundan beri de doğru düzgün hiçbısey yemedi. Başına gelen var mı